г. Харьков,
проспект Московский,
96-А, 7-й подъезд, оф. 188
Режим работы:

Пн – Пт: с 8:30 до 17:30
Сб – Вс: выходные

Моб. телефон (круглосуточно):

+38 (067) 571-74-45

Советы адвокатов

Як повернути кошти за скасований авіарейс в умовах COVID-19?

Гражданское право

З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції була пряма заборона авіасполучення та відповідно скасування авіарейсів, тисячі пасажирів зіткнулися із відмовою авіакомпаній повертати кошти за невикорастаний квиток. Авіакомпанії це мотивували тим, що органи державної влади України запровадити карантин.  
Як альтернативу авіакомпанія пропонувала своїм клієнтам варіант зміни дати вильоту протягом року від дати скасованого рейсу, вказаного в авіаквитку,  скасування пасажиром свого квитка, промокод, розміщення коштів клієнта на балансі особистого кабінету на сайті авіакомпанії.
Для повернення своїх коштів за скасований авіарейс Вам буде необхідно

Вам понадобится:

  • Скласти претензію до авіакомпанії щодо порушення Ваших прав на повернення повної суми коштів.
  • копії квитків
  • копії паспорту

Инструкция:

  • 1
    Склад претензії: повна назва авіакомпанії-порушника, її юридична адреса, код ЄДРПОУ, ім’я заявника притензії, місце Вашого проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер засобу зв’язку боржника, адреса електронної пошти (за наявності), дата пред явлення і номер претензії; виклад обставин, що стали підставою для звернення до порушнека; докази що підтверджують ці обставини (наприклад фото табла вильоту-прильоту або скріншот скасування рейсу з сторінки сайту авіакомпанії); посилання на відповідні нормативні акти; вимоги заявника; сума претензії та її розрахунок, реквізити заявника претензії; перелік документів та інших доказів, що додаються до претензії.
  • 2
    Претензія підписується заявником і надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.

Важно!

Відповідно до ст. 910 Цивільного Кодексу України за договором перевезення пасажира одна сторона (перевізник) зобов'язується перевезти другу сторону (пасажира) до пункту призначення, а в разі здавання багажу – також доставити багаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання багажу, а пасажир зобов'язується сплатити встановлену плату за проїзд, а у разі здавання багажу – також за його провезення. Укладення договору перевезення пасажира та багажу підтверджується видачою відповідно квитка та багажної квитанції, форми яких встановлюються відповідно до транспортних кодексів (статутів). Згідно Авіаційних правил України «Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», примусове повернення коштів або перебронювання без застосування штрафних санкцій здійснюється у випадках скасування, перенесення, затримки рейсу на який у пасажира заброньовано місце та оформлено квиток з вини авіакомпанії. Тобто якщо рейс скасувує авіакомпанія, а не пасажир відмовляється від рейсу, саме авіакомпанія несе відповідальність за порушення правил перевезення і повинна повернути повну вартість квитка.

Совет:

Зверниться до кваліфікованого юриста або адвоката, за консультацією, підготуйте разом з ним претензію і сміливо відстоюйте свої права і законні інтереси.

Законодательная база:

Расскажи друзьям:

Спросите эксперта:

Не получили ответ на свой вопрос? Спросите нашего эксперта:
Помог совет?
1

У Вас есть еще вопросы?
Задайте их и получите мгновенный ответ.