г. Харьков,
проспект Московский,
96-А, 7-й подъезд, оф. 188
Режим работы:

Пн – Пт: с 8:30 до 17:30
Сб – Вс: выходные

Моб. телефон (круглосуточно):

+38 (067) 571-74-45

Результаты

Авіакомпанія повернула клієнту повну суму за невикористаний квиток

02 Ноября 2020

Відповідно до договору про надання правової допомоги нашими юристами було складена претензія до ТОВ «АВІАКОМПАНІЯ СКАЙАП» про повернення повної суми коштів за скасований авіарейс.
Посилаючись на запровадження органами державної влади України карантину та заборони авіасполучення, авіакомпанія вважала невиконання свого рейсу форс-мажорними обставинами і на цій підставі посилаючись на ч.1 ст. 617 Цивільного кодексу України, яка передбачає звільнення від відповідальності за порушення зобов’язання відмовлялась повертати кошти за невикорастаний авіаквиток. Натомість пропонували перенесення рейсу, ваучери, або частково повернення тільки аеропортових зборів та додатково придбаних місць.
Наша правова позиція полягала в тому що не існує причинно-наслідкового зв’язку між відміною рейсу через карантин та безпідставного утримання коштів клієнтів авіакомпанією. Так як послуга не була надана саме з вини авіакомпанії, а відповідно до Авіаційних правил України «Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» здійснюється примусове повернення коштів повної суми вартості квитка.
Авіакомпанія на протязі встановлених законодавством трьох місяців розглянувши претензію погодилась на повернення повної вартості квитка за ціною, за якою його було придбано.


Присоединяйтесь в Facebook

Поделиться

Новости

Возврат к списку

У Вас есть еще вопросы?
Задайте их и получите мгновенный ответ.